مبانی نظری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی

مطالب دیگر:
📃پاورپوینت حسابداري مديريت استراتژيك و حس سازي در شركت چندمليتي📃پاورپوینت درك و بيان 2📃تحقیق راهنمايي و مشاوره تحصيلي📃تحقیق روش هايي اجرايي كار تئاتر با كودكان و نوجوانان📃تحقیق شناخت C.A.T و تفسیر آن📃تحقیق طلاق نيكو، درمان خانواده‏ هاى نابسامان اصلاح‏ ناپذير📃تحقیق علل بررسي دزدي در كودكان، نوجوانان و جوانان📃تحقیق ديدگاه‌ تئوريكي كاركردگرايي‌ ساختاري، تئوري‌ تضاد و مطالعات‌ فرهنگي📃تحقیق انسان‌ شناسي و مردم‌ شناسي📃تحقیق بررسي علل بزهكاري در كودكان، نوجوانان و جوانان📃تحقیق آیا لجبازی کودک شما یک اختلال است؟📃تحقیق مسیح مظهر صلح، سلامتی و آرامش📃تحقیق مهارت هاي زندگي📃تحقیق موفقيت📃تحقیق خانه های گرم با رنگ های گرم📃پاورپوینت تحلیل محیطی (بررسی فرصت ها و تهدیدها) صنعت پتروشیمی ایران با رویکرد استراتژیک📃تحقیق پست برق باورس📃تحقیق بررسي رابطه شوخ طبعي با سلامت رواني در دانشجويان📃تحقیق بررسي نامتعادلي بار در شبكه توزيع و روش هاي كاهش آن📃تحقیق بررسی رابطه بین برخی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری📃تحقیق بررسی نیروگاه های دودکش خورشیدی📃تحقیق مـهــاجرت نخبگان و متخصّصان ايراني به خارج از كشور📃تحقیق نقش تربیت بدنی و ورزش در بهداشت روانی دانش آموزان📃تحقیق نقش جوانان و مشكلات آنان در جامعه📃تحقیق نقش خانواده در خلاقیت و نو آوری
مبانی نظری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی,مبانی نظری مهارتهای ارتباطی,مبانی نظری,هوش عاطفی,مهارتهای ارتباطی|31018580|lrf
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان مبانی نظری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی را مشاهده می نمایید.

مبانی نظری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی
دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی

فصل دوم: پيشينه تحقيق
تعارض ....................................................................................................................... 86
تحقيقات انجام شده در داخل كشور ............................................................... 90
تحقيقات انجام شده در خارج از كشور .......................................................... 90
هوش عاطفي
تحقيقات انجام شده در داخل كشور ............................................................... 95
تحقيقات انجام شده در خارج از كشور ........................................................... 98
ارتباطات (مهارت هاي ارتباطي)
تحقيقات انجام شده در داخل كشور ............................................................... 103
تحقيقات انجام شده در خارج ازكشور ........................................................... 106
نتيجه گيري از مرور ادبيات تحقيق


به منظور دستيابي به مدارك علمي و‌آشنايي با سوابق پژوهش هاي موجود مربوط به راهبردهاي مديريت تعارض ، هوش عاطفي، مهارت هاي ارتباطي و زمينه هاي وابسته به آن ، براي روشن شدن و پيوند دادن يافته هاي پژوهش با تحقيقات قبلي و همچنين افزودن دانش موجود در زمينه موضوع تحقيق ، با استفاده از جديدترين و دقيق ترين ابزار؛ از منابع دست اول كه شامل كتب لاتين ، فارسي ، مقالات و نوشته ها ، پايان نامه هاي موجود در تمامي كتابخانه هاي معتبر علمي كشور و اينترنت ، بهره گيري شده است .
انتظار مي رود با توجه به منابعي كه از آنها استفاده شده است ، نكات مثبت و منفي و نقاط مبهم و روشن در رابطه با موضوع تحقيق شناسايي شده و از نتايج آنها براي دستيابي به يافته هاي جديدتري در تحقيق به صورت كاربردي استفاده شود . لذا با توجه به متغيرهاي مورد بررسي در اين پژوهش به تعدادي از تحقيقات انجام شده در داخل و خارج از كشور اشاره شده است .
در زمينه تحقيقات داخلي و خارجي ذكر اين نكته ضروري است كه در ارتباط با تحقيقات انجام شده پيرامون موضوع مورد بررسي در اين پژوهش، در حد بررسي هاي محقق تا به حال هيچ گونه تحقيقي كه به بررسي سه متغير در ارتباط با همديگر پرداخته باشد، صورت نگرفته است . بنابراين، محقق پژوهش هاي مربوط به هر كدام از سه متغيرهاي تعارض، هوش عاطفي و مهارت هاي ارتباطي را به تفكيك بيان نموده و به پژوهشهايي كه ارتباط نزديك با اين پژوهش داشته است اشاره كرده است .
تعارض
الف ) تحقيقات انجام شده در داخل كشور
- ايزدي يزداني آبادي ( 1372 ) پژوهشي تحت عنوان «بررسي سبك هاي مديريت تعارض درمدارس راهنمايي پسرانه تهران از ديدگاه مديران و معلمان» انجام داد كه نتايج اين تحقيق با توجه به يافته هاي به دست آمده، نشان دهنده آن بود كه:
1- 72 درصد معلمان و 50 درصد ازمديران اعلام داشته اند كه غالبا ً يا گاهي اوقات از شيوه آمرانه و تحكم آميز براي كنترل تعارض استفاده مي كنند .
2- در اين تحقيق مشخص شد كه تنها يك سبك خاصي براي كنترل تعارض مورد توجه مديران نيست؛ بلكه، در شرايط مختلف ممكن است هر يك از سبك ها كمابيش , توسط مديران بكار روند ,از اين رو , مديران مدارس مورد مطالعه گرايش نسبتا ً بيشتري به كاربرد سبك هاي سازش و تحكم ازخود نشان داده اند؛ ضمنا ً به جز در مورد كاربرد سبك تحكم يا اعمال قدرت در زمينه كاربرد ساير سبك ها توسط مديران , اختلاف معني داري بين نظرات دو گروه مديران و معلمان مشاهده نشد . در اين تحقيق، ديدگاه مديران در خصوص سبك هاي مديران براي حل تعارض عبارت بود از: سبك سازش 73درصد , مواجهه 70 درصد , مدارا 58درصد , تحكم 50درصد و احتراز 45 درصد و ديدگاه معلمان در خصوص سبك هاي مديران براي حل تعارض عبارت بود از تحكم 73درصد , سازش 71درصد , مواجهه 67 درصد مدارا 53درصد و احتراز 50درصد اين پژوهش و بسياري از تحقيقات ديگر نشان داده است كه سازش در بين ساير سبك ها عمـومي ترين و متداول ترين راهبــردي است كه براي حل تعارض در سازمان ها مورد استفاده قرارمي گيرد .
- خواجه اي ( 1374 ) تحقيقي تحت عنوان (( بررسي سبك مديريت مناسب براي مديران آموزشي در برخورد با تعارض )) در شهر تهران انجام داد. نتايج اين تحقيق نشان داد كه:
47 درصد مديران سبك همكاري , 29 درصد سبك مصالحه , 15 درصد سبك تطبيقي , 5 درصد سبك اجتنابي، 4 درصد سبك اجباري را بكار مي گيرند . واين درحالي است كه 41 درصد معلمان سبك همكاري , 7 درصد سبك اجباري و 10 درصد سبك مصالحه , 8 درصد سبك تطبيقي و 34 درصد آنان تمايل دارند كه مديران داراي سبك اجتنابي باشند درصدهاي فوق بيانگر آن است كه حدود 70 تا 80 درصد مديران از سبك مناسبي در جهت برخورد با تعارض استفاده مي نمايند .